Thursday 23 August 2007

(!*!^*^#%#

Dua tiga hari ni, aku mcm biasa. Nak tulis blog pun tak ada apa yang nak dituliskan. Lagipun seminggu lepas, dgn bithday party aqilah dan si mamanya guna laptop, jadi aku bagi peluang dia guna nak buat report dan buat benda lain, cuma rutin aku harian tu kena buat jugak. Tgk blog, tgk forum... nak aktif sgt nak guna balas blog agak susah sikit. Aqilah bithday party alhamdulillah berjalan lancar, ramai jugak yang datang. Yang bestnya, dia dapat byk hadiah dan oleh sebab beli byk daging BBQ, sambung hari keesokannya. Macam 2thn aqilah, sambut 2 hari berturut2 pulak. Hhehe..

Aku pun dua tiga hari ni asik pk apa entah, hati dah teringat kg kot, mcm mana la adik2 dan mak aku kat sana kan.., dah mula teringat apa mak aku masak... habis lincin aku sapu makan, fav makanan2 aku kat sana. Kami pun dalam mode berjimat cermat, buat simpanan mana tau kena datang balik europe.

Dan hati dan fikiran aku ni merawang je, ntah kemana. Apa halatuju sebenar ni shahar?, takkan aku nak mcm ni ja... tak ada pencapaian yang membanggakan dalam hidup aku ni... , sedih jugak... aku ni tak berusaha sungguh2 ke.. hmmm alahai... atau aku ni kuat merungut tak tahu bersyukur apa yang ada, apa pun hati aku resah la.. mcm ada "ruang kosong" yang tak tercapai yang tak terisi..

hmmm.... alahai...


nak breakaway jap..

6 comments:

areT said...

sahar...aku percaya skg Allah tgh bg hang kelapangan dr segala kerja..sbb dlm masa beberapa bulan lg..hang akan bekerja balik...so enjoy!!!!join nurul and am pi Paris....heheehh...sori ar nurul..tolong kempen utk hang

Nurul said...

are r aku pasah ja..eh sahar at least hang ada keje tetap ngn gomen ..aku ni lg la..nk masuk gomen tak dpt2..lagi haru

myjourney said...

tima kaseh kawan2 as, dah seminggu lebih fikiran melayang2 ni, hajat hati memang nak ke paris.. harap2 dapat pergi.. , kekadang aku rasa mcm nak kerja sendiri je la nurul, aku boleh on-off ikut mood aku, nak kerja aku kerja kuat2, pastu cuti sungguh2 lebih fleksibel..

NoRMaTSuE said...

sahar...aku sorkan hang dgr lagu UNGU - melayang...hehehehe

Nurul adik aku cakap next month JKR akan recruit besar2an lagi

AsLiNa said...

sikit aje lg ye chomeiii pastu kita boleh balik..yehaaa.. i'm counting each day..walopun berdebar nak present..

Nurul said...

nor.. yelke??kang aku balik kang!!!!!!!!!!!!!nak keje gomen tlggggggggg